piątek, 2 stycznia 2015

Początek.

hej wszystkim!
To post początkowy ,opiszemy wam w nim siebie i powiemy o czym dokładnie będzie nasz blog ;)

Jesteśmy dwiema przyjaciółkami,mamy po 13 lat . Jestem Klaudia ,a moja przyjaciółka to Julia .Nasz blog będzie o modzie,stylu bycia,i ogólnie o wszystkim . Mamy nadzieję że damy wam motywacje i siłę do dalszego działania .W sumnie to ten post to dwa w jednym.Napiszmy wam teraz po 10 faktów o sobie .
Klaudia:
1.Jestem niska :o
2.Nie nawiedzę obgadywania .
3.Nie zasnę przy włączonym telewizorze.
4.Moją pasją jest taniec.
5. Uwielbiam rosół ^^
6.Moja ulubiona piosenkarka to Rihanna .
7.Uwielbiam chodzić na zakupy.
8.Nie nawiedzę jak ktoś się rządzi .
9.Śpioch :)
10.Nie lubię JB.

Julia:
1.Jestem wysoka ;)
2.Uwielbiam pierożki ^^
3.Nie mam ulubionej piosenkarki .
4.Uwielbiam zakupy.
5.Mam chłopaka. 
6.Kocham pizze *.*
7.Mam psa i kota.
8.Nie lubię jak ktoś mówi co mam robić :>
9.Dobrze serwuje hyhy ^^
10.Uwielbiam siatkówkę .



13 komentarzy:

  1. Obserwuję,i życzę wam powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jesteście ;) Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście bardzo ładne ;) Ładny blog i powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak: fajny nagłówek, zdjęcia. Miło, ze się opisałyście. Obserwuje i życzę powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w blogowaniu ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu ;)
    Obs za obs?
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje :)
    Liczę na rewanż
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post+fajny blog ;) Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście śliczne ;) Też kocham pizze i rosół <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń